© 2018 Gruby Benek SP z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Skontaktuj się
+48 509 000 056

Zastanawiasz się, czy przystąpić do sieci franczyzowej, czy działać na własną rękę? W Grubym Benku jedno nie wyklucza drugiego. Możesz czerpać korzyści z uczestnictwa w sieci, jak również realizować swoje marzenia dotyczące prowadzenia własnej restauracji. W Gruby Benku nie ograniczamy Twojego biznesu, a jedynie ryzyko ewentualnego niepowodzenia, co gwarantuje opłacalność Twojego przedsięwzięcia.

Może nie jesteś pewien, czy gastronomia to dobry pomysł na biznes? Jest wiele przesłanek ku temu, żeby właśnie teraz rozpocząć z nią przygodę. Zakaz handlu w niedziele, czy rosnące potrzeby zakupowe naszego społeczeństwa, to tylko niektóre z powodów, które wpływają na stale wzrastające obroty lokali gastronomicznych.

Czy przystępując do sieci muszę mieć doświadczenie w gastronomii? Odpowiedz jest prosta i brzmi – oczywiście, że nie. To właśnie my pomagamy w stawianiu pierwszych kroków w biznesie i uczymy jak dobrze radzić sobie na tej płaszczyźnie. Zrozumiałym jest, iż posiadając większe doświadczenie łatwiej będzie wystartować, ale liczne przykłady naszych Franczyzobiorców pokazują, że wcale nie trzeba „zjeść zębów” na gastronomii, by odnieść w niej sukces.

Gruby Benek to ogólnopolska sieć restauracji, zrzeszająca 40 niezależnych Partnerów. Doceniana przez Klientów nie tylko za pizzę, ale wręcz multiofertę (pizza, kurczak i burger), którą z powodzeniem konkuruje
z innymi sieciami, nie tylko pizzerii. Jednak to właśnie pizza jest ulubionym i najczęściej zamawianym daniem. Wpływ mają na to: niepowtarzalna receptura ciasta, bogactwo składników i szybka realizacja zlecenia (dzięki jedynemu takiemu w Polsce elektronicznemu systemowi zamówień).

To nie jedyne przewagi konkurencyjne Franczyzobiorców Grubego Benka - zaliczają się do nich także: najnowocześniejsze zaplecze technologiczne, pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji i najwyższa jakość, rzadko spotykana na polskim rynku w tej skali (od produktów po środki czystości).

WSPÓŁPRACA Z ROZPOZNAWALNĄ MARKĄ

Z nami masz pewność opłacalności swojego biznesu. Zwrot inwestycji następuję w 12 - 15 miesiącu
prowadzenia restauracji.

Jako siec nieustanne badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. 20- letnie doświadczenie w branży gwarantuje sprawdzone know-how i sprawia, że jesteśmy rzetelnym partnerem.

DOCHODOWY BIZNES

Celem funkcjonowania każdego lokalu w ramach naszej sieci jest generowanie, jak największego zysku dla właściciela. Będąc tego pełni świadomym wykorzystujemy najlepsze narzędzia marketingowe i schematy działania, mające przede wszystkim być realnym wsparciem sprzedażowym. Wszystkie nasze akcje przyczyniają się do realnego wzrostu sprzedaży w lokalach, zarówno gdy mówimy o powtarzalnych akcjach sezonowych, czy też „szytych na miarę” akcjach ściśle dopasowanych do naszej grupy docelowej.

Różnorodność naszych akcji promocyjnych wspierana dodatkowo przez partnerów będących liderami rynku w swoich branżach, przyczynia się do zwiększania zasięgów realizowanych kampanii i daję nam gwarancję obecności na wszystkich najważniejszych obecnie nośnikach reklamy typu internet, radio, czy też telewizja. W samym tylko 2017 roku wydaliśmy przeszło 400 nagród, w tym konsole, zestawy klocków, bilety do kin, czy też pizze.

Dzięki wykorzystywaniu przez nas wysoce zaawansowanych narzędzi wspierających sprzedaż takich jak centrale telefoniczne, czy wspólne wifi w całej sieci, nie tylko uatrakcyjniamy naszą ofertę dla klienta, ale przede wszystkim ograniczamy bieżące koszty funkcjonowania restauracji, odciążając obsługę lokalu w codziennej pracy.

AUTOMATYZACJA MARKETINGU – ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY I OGRANICZENIE KOSZTÓW

Zarząd aktywnie uczestniczy we wszystkich procesach, od początku niemal prowadząc nowego inwestora „za rękę”. Swoim doświadczeniem wspiera już przy wyborze lokalizacji (z uwzględnieniem wymogów sanitarnych, czynników takich jak np. miejsce na parking i ogródek, który w sezonie letnim generuje dodatkowe obroty), uczestniczy w negocjacjach warunków najmu.

POMOC PRZY WYBORZE LOKALIZACJI ORAZ NEGOCJACJACH UMÓW NAJMU

Każdy przedsiębiorca otrzymuje od nas kompletną dokumentację technologiczną oraz wizualizacyjną przygotowaną dla wybranego lokalu. Dbamy o to, by wnętrza były jasne i przyjazne dla Klienta, wyposażone w kąciki zabaw dla najmłodszych.

Zastosowaliśmy najnowocześniejsze prezentery led, na których wyświetlane są aktualne menu oraz promocje. Zarządzanie prezentarami odbywa się centralnie, a zmiany dotyczące wyświetlanych promocji wprowadzane są w zaledwie 24 godziny.

 

BEZPŁATNY PROJEKT TECHNOLOGICZNY I ARCHITEKTONICZNY LOKALU

Szkolimy się, szkolimy, szkolimy… przez cały okres współpracy. Nie określamy sztywnych ram trwania
szkolenia wstępnego, kierujemy się zasadą „ szkolimy do skutku”. Także już w trakcie trwania współpracy nasi Franczyzobiorcy korzystają z licznych szkoleń produktowych, menagerskich, standardów działania i obsługi Klienta.

SZKOLENIA NA KAŻDYM ETAPIE NASZEJ WSPÓŁPRACY

Dostarczamy najlepsze dostępne na rynku rozwiązania, także te technologiczne. Naturalną konsekwencją przyjęcia takiej polityki było stworzenie i bezpłatne udostępnianie Franczyzobiorcom programu sprzedażowego, który usprawnia codzienną pracę. Jako jedyna rodzima sieć restauracji w kraju możemy się pochwalić systemem, który pozwala na rozpoznawanie dzwoniącego numeru telefonu, adresu oraz ostatnich zamówień -

co w znaczącym stopniu skraca proces przyjmowania zamówienia. Sprzedawcy mogą po prostu spytać -
- „Czy to co zwykle i pod ten sam adres?”.

Nasze centrale telefoniczne i prezentery led uatrakcyjniają oferty lokalu i realnie wspierają sprzedaż.

Piece przelotowe – to kolejny wyróżnik naszej sieci. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości i  powtarzalności produktu, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie w naszej technologii takiego rozwiązania. Innymi atutami piecy przelotowych jest niskie zużycie energii oraz duże mniejsze zaangażowanie kucharza w procesie wypieku pizzy.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE I SYSTEMOWE

Dla każdego nowootwieranego lokalu przygotowujemy spersonalizowany plan działań marketingowych. Franczyzobiorca otrzymuje od nas pakiet materiałów reklamowych i gadżety na otwarcie lokalu.
My angażujemy hostessy i lokalne media. Generujemy zamówienia ze strony
www.grubybenek.pl oraz już wkrótce z aplikacji mobilnej.

Oprócz tego jako sieć prowadzimy działania promocyjne o zasięgu ogólnopolskim, naszymi partnerami są m.in. Microsoft, Kompania Piwowarska, Pepsi Cola General Bottlers, Kino Świat.

SPERSONALIZOWANE DZIAŁANIA MARKETINGOWE

© 2018 Gruby Benek SP z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Skontaktuj się
+48 509 000 056

Zastanawiasz się, czy przystąpić do sieci franczyzowej, czy działać na własną rękę? W Grubym Benku jedno nie wyklucza drugiego. Możesz czerpać korzyści z uczestnictwa w sieci, jak również realizować swoje marzenia dotyczące prowadzenia własnej restauracji. W Gruby Benku nie ograniczamy Twojego biznesu, a jedynie ryzyko ewentualnego niepowodzenia, co gwarantuje opłacalność Twojego przedsięwzięcia.

Może nie jesteś pewien, czy gastronomia to dobry pomysł na biznes? Jest wiele przesłanek ku temu, żeby właśnie teraz rozpocząć z nią przygodę. Zakaz handlu w niedziele, czy rosnące potrzeby zakupowe naszego społeczeństwa, to tylko niektóre z powodów, które wpływają na stale wzrastające obroty lokali gastronomicznych.

Czy przystępując do sieci muszę mieć doświadczenie w gastronomii? Odpowiedz jest prosta i brzmi – oczywiście, że nie. To właśnie my pomagamy w stawianiu pierwszych kroków w biznesie i uczymy jak dobrze radzić sobie na tej płaszczyźnie. Zrozumiałym jest, iż posiadając większe doświadczenie łatwiej będzie wystartować, ale liczne przykłady naszych Franczyzobiorców pokazują, że wcale nie trzeba „zjeść zębów” na gastronomii, by odnieść
w niej sukces.

Gruby Benek to ogólnopolska sieć restauracji, zrzeszająca 40 niezależnych Partnerów. Doceniana przez Klientów nie tylko za pizzę, ale wręcz multiofertę (pizza, kurczak i burger), którą z powodzeniem konkuruje z innymi sieciami, nie tylko pizzerii. Jednak to właśnie pizza jest ulubionym i najczęściej zamawianym daniem. Wpływ mają na to: niepowtarzalna receptura ciasta, bogactwo składników i szybka realizacja zlecenia (dzięki jedynemu takiemu w Polsce elektronicznemu systemowi zamówień).

To nie jedyne przewagi konkurencyjne Franczyzobiorców Grubego Benka - zaliczają się do nich także: najnowocześniejsze zaplecze technologiczne, pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji i najwyższa jakość, rzadko spotykana na polskim rynku w tej skali (od produktów po środki czystości).

Z nami masz pewność opłacalności swojego biznesu. Zwrot inwestycji następuję w 12 - 15 miesiącu prowadzenia restauracji.

Jako siec nieustanne badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. 20- letnie doświadczenie w branży gwarantuje sprawdzone know-how i sprawia, że jesteśmy rzetelnym partnerem.

WSPÓŁPRACA Z ROZPOZNAWALNĄ MARKĄ

DOCHODOWY BIZNES

Celem funkcjonowania każdego lokalu w ramach naszej sieci jest generowanie, jak największego zysku dla właściciela. Będąc tego pełni świadomym wykorzystujemy najlepsze narzędzia marketingowe i schematy działania, mające przede wszystkim być realnym wsparciem sprzedażowym. Wszystkie nasze akcje przyczyniają się do realnego wzrostu sprzedaży w lokalach, zarówno gdy mówimy o powtarzalnych akcjach sezonowych, czy też „szytych na miarę” akcjach ściśle dopasowanych do naszej grupy docelowej.

Różnorodność naszych akcji promocyjnych wspierana dodatkowo przez partnerów będących liderami rynku w swoich branżach, przyczynia się do zwiększania zasięgów realizowanych kampanii i daję nam gwarancję obecności na wszystkich najważniejszych obecnie nośnikach reklamy typu internet, radio, czy też telewizja. W samym tylko 2017 roku wydaliśmy przeszło 400 nagród, w tym konsole, zestawy klocków, bilety do kin, czy też pizze.

Dzięki wykorzystywaniu przez nas wysoce zaawansowanych narzędzi wspierających sprzedaż takich jak centrale telefoniczne, czy wspólne wifi w całej sieci, nie tylko uatrakcyjniamy naszą ofertę dla klienta, ale przede wszystkim ograniczamy bieżące koszty funkcjonowania restauracji, odciążając obsługę lokalu w codziennej pracy.

AUTOMATYZACJA MARKETINGU
– ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY I OGRANICZENIE KOSZTÓW

Zarząd aktywnie uczestniczy we wszystkich procesach, od początku niemal prowadząc nowego inwestora „za rękę”. Swoim doświadczeniem wspiera już przy wyborze lokalizacji (z uwzględnieniem wymogów sanitarnych, czynników takich jak np. miejsce na parking i ogródek, który w sezonie letnim generuje dodatkowe obroty), uczestniczy w negocjacjach warunków najmu.

POMOC PRZY WYBORZE LOKALIZACJI ORAZ NEGOCJACJACH UMÓW NAJMU

Każdy przedsiębiorca otrzymuje od nas kompletną dokumentację technologiczną oraz wizualizacyjną przygotowaną dla wybranego lokalu. Dbamy o to, by wnętrza były jasne i przyjazne dla Klienta, wyposażone w kąciki zabaw dla najmłodszych. Zastosowaliśmy najnowocześniejsze prezentery led, na których wyświetlane są aktualne menu oraz promocje. Zarządzanie prezentarami odbywa się centralnie, a zmiany dotyczące wyświetlanych promocji wprowadzane są w zaledwie 24 godziny.

 

BEZPŁATNY PROJEKT TECHNOLOGICZNY
I ARCHITEKTONICZNY LOKALU

Szkolimy się, szkolimy, szkolimy… przez cały okres współpracy. Nie określamy sztywnych ram trwania szkolenia wstępnego, kierujemy się zasadą „szkolimy do skutku”. Także już w trakcie trwania współpracy nasi Franczyzobiorcy korzystają
z licznych szkoleń produktowych, menagerskich, standardów działania i obsługi Klienta.

SZKOLENIA NA KAŻDYM ETAPIE NASZEJ WSPÓŁPRACY

Dostarczamy najlepsze dostępne na rynku rozwiązania, także te technologiczne. Naturalną konsekwencją przyjęcia takiej polityki było stworzenie i bezpłatne udostępnianie Franczyzobiorcom programu sprzedażowego, który usprawnia codzienną pracę. Jako jedyna rodzima sieć restauracji w kraju możemy się pochwalić systemem, który pozwala na rozpoznawanie dzwoniącego numeru telefonu, adresu oraz ostatnich zamówień - co w znaczącym stopniu skraca proces przyjmowania zamówienia. Sprzedawcy mogą po prostu spytać -- „Czy to co zwykle i pod ten sam adres?”.

Nasze centrale telefoniczne i prezentery led uatrakcyjniają oferty lokalu i realnie wspierają sprzedaż.

Piece przelotowe – to kolejny wyróżnik naszej sieci. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości i  powtarzalności produktu, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie w naszej technologii takiego rozwiązania. Innymi atutami piecy przelotowych jest niskie zużycie energii oraz duże mniejsze zaangażowanie kucharza w procesie wypieku pizzy.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE I SYSTEMOWE

Dla każdego nowootwieranego lokalu przygotowujemy spersonalizowany plan działań marketingowych. Franczyzobiorca otrzymuje od nas pakiet materiałów reklamowych i gadżety na otwarcie lokalu. My angażujemy hostessy i lokalne media. Generujemy zamówienia ze strony www.grubybenek.pl oraz już wkrótce z aplikacji mobilnej.

Oprócz tego jako sieć prowadzimy działania promocyjne o zasięgu ogólnopolskim, naszymi partnerami są m.in. Microsoft, Kompania Piwowarska, Pepsi Cola General Bottlers, Kino Świat.

SPERSONALIZOWANE DZIAŁANIA MARKETINGOWE

Zastanawiasz się, czy przystąpić do sieci franczyzowej, czy działać na własną rękę? W Grubym Benku jedno nie wyklucza drugiego. Możesz czerpać korzyści
z uczestnictwa w sieci, jak również realizować swoje marzenia dotyczące prowadzenia własnej restauracji. W Gruby Benku nie ograniczamy Twojego biznesu, a jedynie ryzyko ewentualnego niepowodzenia, co gwarantuje opłacalność Twojego przedsięwzięcia.

Może nie jesteś pewien, czy gastronomia to dobry pomysł na biznes? Jest wiele przesłanek ku temu, żeby właśnie teraz rozpocząć z nią przygodę. Zakaz handlu
w niedziele, czy rosnące potrzeby zakupowe naszego społeczeństwa, to tylko niektóre z powodów, które wpływają na stale wzrastające obroty lokali gastronomicznych.

Czy przystępując do sieci muszę mieć doświadczenie w gastronomii? Odpowiedz jest prosta i brzmi – oczywiście, że nie. To właśnie my pomagamy w stawianiu pierwszych kroków w biznesie i uczymy jak dobrze radzić sobie na tej płaszczyźnie. Zrozumiałym jest, iż posiadając większe doświadczenie łatwiej będzie wystartować, ale liczne przykłady naszych Franczyzobiorców pokazują, że wcale nie trzeba „zjeść zębów” na gastronomii, by odnieść w niej sukces.

Gruby Benek to ogólnopolska sieć restauracji, zrzeszająca 40 niezależnych Partnerów. Doceniana przez Klientów nie tylko za pizzę, ale wręcz multiofertę (pizza, kurczak i burger), którą z powodzeniem konkuruje z innymi sieciami, nie tylko pizzerii. Jednak to właśnie pizza jest ulubionym i najczęściej zamawianym daniem. Wpływ mają na to: niepowtarzalna receptura ciasta, bogactwo składników i szybka realizacja zlecenia (dzięki jedynemu takiemu w Polsce elektronicznemu systemowi zamówień).

To nie jedyne przewagi konkurencyjne Franczyzobiorców Grubego Benka - zaliczają się do nich także: najnowocześniejsze zaplecze technologiczne, pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji i najwyższa jakość, rzadko spotykana na polskim rynku w tej skali (od produktów po środki czystości).

Z nami masz pewność opłacalności swojego biznesu.
Zwrot inwestycji następuję w 12 - 15 miesiącu prowadzenia restauracji.

Jako siec nieustanne badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. 20- letnie doświadczenie w branży gwarantuje sprawdzone know-how i sprawia, że jesteśmy rzetelnym partnerem.

WSPÓŁPRACA Z ROZPOZNAWALNĄ MARKĄ

DOCHODOWY BIZNES

Celem funkcjonowania każdego lokalu w ramach naszej sieci jest generowanie, jak największego zysku dla właściciela. Będąc tego pełni świadomym wykorzystujemy najlepsze narzędzia marketingowe i schematy działania, mające przede wszystkim być realnym wsparciem sprzedażowym. Wszystkie nasze akcje przyczyniają się do realnego wzrostu sprzedaży w lokalach, zarówno gdy mówimy o powtarzalnych akcjach sezonowych, czy też „szytych na miarę” akcjach ściśle dopasowanych do naszej grupy docelowej.

Różnorodność naszych akcji promocyjnych wspierana dodatkowo przez partnerów będących liderami rynku w swoich branżach, przyczynia się do zwiększania zasięgów realizowanych kampanii i daję nam gwarancję obecności na wszystkich najważniejszych obecnie nośnikach reklamy typu internet, radio, czy też telewizja. W samym tylko 2017 roku wydaliśmy przeszło 400 nagród, w tym konsole, zestawy klocków, bilety do kin, czy też pizze.

Dzięki wykorzystywaniu przez nas wysoce zaawansowanych narzędzi wspierających sprzedaż takich jak centrale telefoniczne, czy wspólne wifi w całej sieci, nie tylko uatrakcyjniamy naszą ofertę dla klienta, ale przede wszystkim ograniczamy bieżące koszty funkcjonowania restauracji, odciążając obsługę lokalu w codziennej pracy.

AUTOMATYZACJA MARKETINGU
– ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY I OGRANICZENIE KOSZTÓW

Zarząd aktywnie uczestniczy we wszystkich procesach,
od początku niemal prowadząc nowego inwestora „za rękę”. Swoim doświadczeniem wspiera już przy wyborze lokalizacji (z uwzględnieniem wymogów sanitarnych, czynników takich jak np. miejsce na parking i ogródek, który w sezonie letnim generuje dodatkowe obroty), uczestniczy w negocjacjach warunków najmu.

POMOC PRZY WYBORZE LOKALIZACJI
ORAZ NEGOCJACJACH UMÓW NAJMU

Każdy przedsiębiorca otrzymuje od nas kompletną dokumentację technologiczną oraz wizualizacyjną przygotowaną dla wybranego lokalu. Dbamy o to, by wnętrza były jasne i przyjazne dla Klienta, wyposażone w kąciki zabaw dla najmłodszych.

Zastosowaliśmy najnowocześniejsze prezentery led, na których wyświetlane są aktualne menu oraz promocje. Zarządzanie prezentarami odbywa się centralnie, a zmiany dotyczące wyświetlanych promocji wprowadzane są
w zaledwie 24 godziny.

 

BEZPŁATNY PROJEKT TECHNOLOGICZNY
I ARCHITEKTONICZNY LOKALU

Szkolimy się, szkolimy, szkolimy… przez cały okres współpracy. Nie określamy sztywnych ram trwania szkolenia wstępnego, kierujemy się zasadą „ szkolimy do skutku”. Także już w trakcie trwania współpracy nasi Franczyzobiorcy korzystają z licznych szkoleń produktowych, menagerskich, standardów działania i obsługi Klienta.

SZKOLENIA NA KAŻDYM ETAPIE NASZEJ WSPÓŁPRACY

Dostarczamy najlepsze dostępne na rynku rozwiązania, także te technologiczne. Naturalną konsekwencją przyjęcia takiej polityki było stworzenie i bezpłatne udostępnianie Franczyzobiorcom programu sprzedażowego, który usprawnia codzienną pracę. Jako jedyna rodzima sieć restauracji w kraju możemy się pochwalić systemem, który pozwala na rozpoznawanie dzwoniącego numeru telefonu, adresu oraz ostatnich zamówień - co w znaczącym stopniu skraca proces przyjmowania zamówienia. Sprzedawcy mogą po prostu spytać - „Czy to co zwykle i pod ten sam adres?”.

Nasze centrale telefoniczne i prezentery led uatrakcyjniają oferty lokalu i realnie wspierają sprzedaż.

Piece przelotowe – to kolejny wyróżnik naszej sieci. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości i  powtarzalności produktu, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie w naszej technologii takiego rozwiązania. Innymi atutami piecy przelotowych jest niskie zużycie energii oraz duże mniejsze zaangażowanie kucharza w procesie wypieku pizzy.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIA
TECHNOLOGICZNE I SYSTEMOWE

Dla każdego nowootwieranego lokalu przygotowujemy spersonalizowany plan działań marketingowych. Franczyzobiorca otrzymuje od nas pakiet materiałów reklamowych i gadżety na otwarcie lokalu. My angażujemy hostessy i lokalne media. Generujemy zamówienia ze strony www.grubybenek.pl oraz już wkrótce z aplikacji mobilnej.

Oprócz tego jako sieć prowadzimy działania promocyjne
o zasięgu ogólnopolskim, naszymi partnerami są m.in. Microsoft, Kompania Piwowarska, Pepsi Cola General Bottlers, Kino Świat.

SPERSONALIZOWANE DZIAŁANIA MARKETINGOWE

© 2018 Gruby Benek SP z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone

Skontaktuj się
+48 509 000 056

© 2018 Gruby Benek SP z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone

Skontaktuj się
+48 509 000 056

Zastanawiasz się, czy przystąpić do sieci franczyzowej, czy działać na własną rękę?
W Grubym Benku jedno nie wyklucza drugiego. Możesz czerpać korzyści z uczestnictwa w sieci, jak również realizować swoje marzenia dotyczące prowadzenia własnej restauracji.
W Gruby Benku nie ograniczamy Twojego biznesu, a jedynie ryzyko ewentualnego niepowodzenia, co gwarantuje opłacalność Twojego przedsięwzięcia.

Może nie jesteś pewien, czy gastronomia to dobry pomysł na biznes? Jest wiele przesłanek ku temu, żeby właśnie teraz rozpocząć z nią przygodę. Zakaz handlu w niedziele, czy rosnące potrzeby zakupowe naszego społeczeństwa, to tylko niektóre z powodów, które wpływają na stale wzrastające obroty lokali gastronomicznych.

Czy przystępując do sieci muszę mieć doświadczenie w gastronomii? Odpowiedz jest prosta i brzmi – oczywiście, że nie. To właśnie my pomagamy w stawianiu pierwszych kroków w biznesie i uczymy jak dobrze radzić sobie na tej płaszczyźnie. Zrozumiałym jest, iż posiadając większe doświadczenie łatwiej będzie wystartować, ale liczne przykłady naszych Franczyzobiorców pokazują, że wcale nie trzeba „zjeść zębów” na gastronomii, by odnieść w niej sukces.

WSPÓŁPRACA
Z ROZPOZNAWALNĄ MARKĄ

Gruby Benek to ogólnopolska sieć restauracji, zrzeszająca 40 niezależnych Partnerów. Doceniana przez Klientów nie tylko za pizzę, ale wręcz multiofertę (pizza, kurczak i burger), którą
z powodzeniem konkuruje z innymi sieciami, nie tylko pizzerii. Jednak to właśnie pizza jest ulubionym i najczęściej zamawianym daniem. Wpływ mają na to: niepowtarzalna receptura ciasta, bogactwo składników i szybka realizacja zlecenia (dzięki jedynemu takiemu w Polsce elektronicznemu systemowi zamówień).

To nie jedyne przewagi konkurencyjne Franczyzobiorców Grubego Benka - zaliczają się do nich także: najnowocześniejsze zaplecze technologiczne, pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji i najwyższa jakość, rzadko spotykana na polskim rynku w tej skali (od produktów po środki czystości).

DOCHODOWY BIZNES

Z nami masz pewność opłacalności swojego biznesu. Zwrot inwestycji następuję w 12 - 15 miesiącu prowadzenia restauracji.

Jako siec nieustanne badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. 20- letnie doświadczenie w branży gwarantuje sprawdzone know-how i sprawia, że jesteśmy rzetelnym partnerem.

AUTOMATYZACJA MARKETINGU
– ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
I OGRANICZENIE KOSZTÓW

Celem funkcjonowania każdego lokalu w ramach naszej sieci jest generowanie, jak największego zysku dla właściciela. Będąc tego pełni świadomym wykorzystujemy najlepsze narzędzia marketingowe i schematy działania, mające przede wszystkim być realnym wsparciem sprzedażowym. Wszystkie nasze akcje przyczyniają się do realnego wzrostu sprzedaży w lokalach, zarówno gdy mówimy o powtarzalnych akcjach sezonowych, czy też „szytych na miarę” akcjach ściśle dopasowanych do naszej grupy docelowej.

Różnorodność naszych akcji promocyjnych wspierana dodatkowo przez partnerów będących liderami rynku w swoich branżach, przyczynia się do zwiększania zasięgów realizowanych kampanii i daję nam gwarancję obecności na wszystkich najważniejszych obecnie nośnikach reklamy typu internet, radio, czy też telewizja. W samym tylko 2017 roku wydaliśmy przeszło 400 nagród, w tym konsole, zestawy klocków, bilety do kin, czy też pizze.

Dzięki wykorzystywaniu przez nas wysoce zaawansowanych narzędzi wspierających sprzedaż takich jak centrale telefoniczne, czy wspólne wifi w całej sieci, nie tylko uatrakcyjniamy naszą ofertę dla klienta, ale przede wszystkim ograniczamy bieżące koszty funkcjonowania restauracji, odciążając obsługę lokalu w codziennej pracy.

POMOC PRZY WYBORZE LOKALIZACJI
ORAZ NEGOCJACJACH UMÓW NAJMU

Zarząd aktywnie uczestniczy we wszystkich procesach, od początku niemal prowadząc nowego inwestora „za rękę”. Swoim doświadczeniem wspiera już przy wyborze lokalizacji
(z uwzględnieniem wymogów sanitarnych, czynników takich jak np. miejsce na parking i ogródek, który w sezonie letnim generuje dodatkowe obroty), uczestniczy w negocjacjach warunków najmu.

BEZPŁATNY PROJEKT TECHNOLOGICZNY
I ARCHITEKTONICZNY LOKALU

Każdy przedsiębiorca otrzymuje od nas kompletną dokumentację technologiczną oraz wizualizacyjną przygotowaną dla wybranego lokalu. Dbamy o to, by wnętrza były jasne i przyjazne dla Klienta, wyposażone w kąciki zabaw dla najmłodszych.

Zastosowaliśmy najnowocześniejsze prezentery led, na których wyświetlane są aktualne menu oraz promocje. Zarządzanie prezentarami odbywa się centralnie, a zmiany dotyczące wyświetlanych promocji wprowadzane są w zaledwie 24 godziny.

 

SZKOLENIA NA KAŻDYM ETAPIE NASZEJ WSPÓŁPRACY

Szkolimy się, szkolimy, szkolimy… przez cały okres współpracy. Nie określamy sztywnych ram trwania
szkolenia wstępnego, kierujemy się zasadą „ szkolimy do skutku”. Także już w trakcie trwania współpracy nasi Franczyzobiorcy korzystają
z licznych szkoleń produktowych, menagerskich, standardów działania i obsługi Klienta.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIA
TECHNOLOGICZNE I SYSTEMOWE

Dostarczamy najlepsze dostępne na rynku rozwiązania, także te technologiczne. Naturalną konsekwencją przyjęcia takiej polityki było stworzenie i bezpłatne udostępnianie Franczyzobiorcom programu sprzedażowego, który usprawnia codzienną pracę. Jako jedyna rodzima sieć restauracji w kraju możemy się pochwalić systemem, który pozwala na rozpoznawanie dzwoniącego numeru telefonu, adresu oraz ostatnich zamówień - co w znaczącym stopniu skraca proces przyjmowania zamówienia. Sprzedawcy mogą po prostu spytać - „Czy to co zwykle i pod ten sam adres?”.

Nasze centrale telefoniczne i prezentery led uatrakcyjniają oferty lokalu i realnie wspierają sprzedaż.

Piece przelotowe – to kolejny wyróżnik naszej sieci. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości i  powtarzalności produktu, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie w naszej technologii takiego rozwiązania. Innymi atutami piecy przelotowych jest niskie zużycie energii oraz duże mniejsze zaangażowanie kucharza w procesie wypieku pizzy.

SPERSONALIZOWANE
DZIAŁANIA MARKETINGOWE

Dla każdego nowootwieranego lokalu przygotowujemy spersonalizowany plan działań marketingowych. Franczyzobiorca otrzymuje od nas pakiet materiałów reklamowych i gadżety na otwarcie lokalu. My angażujemy hostessy i lokalne media. Generujemy zamówienia ze strony www.grubybenek.pl oraz już wkrótce z aplikacji mobilnej.

Oprócz tego jako sieć prowadzimy działania promocyjne o zasięgu ogólnopolskim, naszymi partnerami są m.in. Microsoft, Kompania Piwowarska, Pepsi Cola General Bottlers, Kino Świat.

© 2018 Gruby Benek SP z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone

Skontaktuj się
+48 509 000 056

Zastanawiasz się, czy przystąpić do sieci franczyzowej, czy działać na własną rękę?
W Grubym Benku jedno nie wyklucza drugiego. Możesz czerpać korzyści
z uczestnictwa w sieci, jak również realizować swoje marzenia dotyczące prowadzenia własnej restauracji. W Gruby Benku nie ograniczamy Twojego biznesu,
a jedynie ryzyko ewentualnego niepowodzenia, co gwarantuje opłacalność Twojego przedsięwzięcia.

Może nie jesteś pewien, czy gastronomia to dobry pomysł na biznes? Jest wiele przesłanek ku temu, żeby właśnie teraz rozpocząć z nią przygodę. Zakaz handlu
w niedziele, czy rosnące potrzeby zakupowe naszego społeczeństwa, to tylko niektóre
z powodów, które wpływają na stale wzrastające obroty lokali gastronomicznych.

Czy przystępując do sieci muszę mieć doświadczenie w gastronomii? Odpowiedz jest prosta i brzmi – oczywiście, że nie.
To właśnie my pomagamy w stawianiu pierwszych kroków w biznesie i uczymy jak dobrze radzić sobie na tej płaszczyźnie. Zrozumiałym jest, iż posiadając większe doświadczenie łatwiej będzie wystartować, ale liczne przykłady naszych Franczyzobiorców pokazują, że wcale nie trzeba „zjeść zębów” na gastronomii, by odnieść w niej sukces.

WSPÓŁPRACA
Z ROZPOZNAWALNĄ MARKĄ

Gruby Benek to ogólnopolska sieć restauracji, zrzeszająca 40 niezależnych Partnerów. Doceniana przez Klientów nie tylko za pizzę, ale wręcz multiofertę (pizza, kurczak i burger), którą
z powodzeniem konkuruje z innymi sieciami, nie tylko pizzerii. Jednak to właśnie pizza jest ulubionym i najczęściej zamawianym daniem. Wpływ mają na to: niepowtarzalna receptura ciasta, bogactwo składników i szybka realizacja zlecenia (dzięki jedynemu takiemu w Polsce elektronicznemu systemowi zamówień).

To nie jedyne przewagi konkurencyjne Franczyzobiorców Grubego Benka - zaliczają się do nich także: najnowocześniejsze zaplecze technologiczne, pełna standaryzacja wielu obszarów funkcjonowania restauracji i najwyższa jakość, rzadko spotykana na polskim rynku w tej skali (od produktów po środki czystości).

DOCHODOWY BIZNES

Z nami masz pewność opłacalności swojego biznesu. Zwrot inwestycji następuję w 12 - 15 miesiącu prowadzenia restauracji.

Jako siec nieustanne badamy rynek i na bieżąco reagujemy na zachodzące zmiany. 20-letnie doświadczenie w branży gwarantuje sprawdzone know-how i sprawia, że jesteśmy rzetelnym partnerem.

AUTOMATYZACJA MARKETINGU
– ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
I OGRANICZENIE KOSZTÓW

Celem funkcjonowania każdego lokalu w ramach naszej sieci jest generowanie, jak największego zysku dla właściciela. Będąc tego pełni świadomym wykorzystujemy najlepsze narzędzia marketingowe i schematy działania, mające przede wszystkim być realnym wsparciem sprzedażowym. Wszystkie nasze akcje przyczyniają się do realnego wzrostu sprzedaży w lokalach, zarówno gdy mówimy o powtarzalnych akcjach sezonowych, czy też „szytych na miarę” akcjach ściśle dopasowanych do naszej grupy docelowej.

Różnorodność naszych akcji promocyjnych wspierana dodatkowo przez partnerów będących liderami rynku w swoich branżach, przyczynia się do zwiększania zasięgów realizowanych kampanii i daję nam gwarancję obecności na wszystkich najważniejszych obecnie nośnikach reklamy typu internet, radio, czy też telewizja. W samym tylko 2017 roku wydaliśmy przeszło 400 nagród, w tym konsole, zestawy klocków, bilety do kin, czy też pizze.

Dzięki wykorzystywaniu przez nas wysoce zaawansowanych narzędzi wspierających sprzedaż takich jak centrale telefoniczne, czy wspólne wifi w całej sieci, nie tylko uatrakcyjniamy naszą ofertę dla klienta, ale przede wszystkim ograniczamy bieżące koszty funkcjonowania restauracji, odciążając obsługę lokalu w codziennej pracy.

POMOC PRZY WYBORZE LOKALIZACJI
ORAZ NEGOCJACJACH UMÓW NAJMU

Zarząd aktywnie uczestniczy we wszystkich procesach, od początku niemal prowadząc nowego inwestora „za rękę”. Swoim doświadczeniem wspiera już przy wyborze lokalizacji (z uwzględnieniem wymogów sanitarnych, czynników takich jak np. miejsce na parking i ogródek, który w sezonie letnim generuje dodatkowe obroty), uczestniczy
w negocjacjach warunków najmu.

BEZPŁATNY PROJEKT TECHNOLOGICZNY
I ARCHITEKTONICZNY LOKALU

Każdy przedsiębiorca otrzymuje od nas kompletną dokumentację technologiczną oraz wizualizacyjną przygotowaną dla wybranego lokalu. Dbamy o to, by wnętrza były jasne
i przyjazne dla Klienta, wyposażone w kąciki zabaw dla najmłodszych.

Zastosowaliśmy najnowocześniejsze prezentery led, na których wyświetlane są aktualne menu oraz promocje. Zarządzanie prezentarami odbywa się centralnie, a zmiany dotyczące wyświetlanych promocji wprowadzane są
w zaledwie 24 godziny.

 

SZKOLENIA NA KAŻDYM ETAPIE NASZEJ WSPÓŁPRACY

Szkolimy się, szkolimy, szkolimy… przez cały okres współpracy. Nie określamy sztywnych ram trwania szkolenia wstępnego, kierujemy się zasadą „ szkolimy do skutku”. Także już w trakcie trwania współpracy nasi Franczyzobiorcy korzystają z licznych szkoleń produktowych, menagerskich, standardów działania i obsługi Klienta.

NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIA
TECHNOLOGICZNE I SYSTEMOWE

Dostarczamy najlepsze dostępne na rynku rozwiązania, także te technologiczne.
Naturalną konsekwencją przyjęcia takiej polityki było stworzenie i bezpłatne udostępnianie Franczyzobiorcom programu sprzedażowego, który usprawnia codzienną pracę. Jako jedyna rodzima sieć restauracji w kraju możemy się pochwalić systemem, który pozwala na rozpoznawanie dzwoniącego numeru telefonu, adresu oraz ostatnich zamówień - co
w znaczącym stopniu skraca proces przyjmowania zamówienia. Sprzedawcy mogą po prostu spytać - „Czy to co zwykle i pod ten sam adres?”.

Nasze centrale telefoniczne i prezentery led uatrakcyjniają oferty lokalu i realnie wspierają sprzedaż.

Piece przelotowe – to kolejny wyróżnik naszej sieci. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości i  powtarzalności produktu, dlatego zdecydowaliśmy się na zastosowanie w naszej technologii takiego rozwiązania. Innymi atutami piecy przelotowych jest niskie zużycie energii oraz duże mniejsze zaangażowanie kucharza w procesie wypieku pizzy.

SPERSONALIZOWANE
DZIAŁANIA MARKETINGOWE

Dla każdego nowootwieranego lokalu przygotowujemy spersonalizowany plan działań marketingowych. Franczyzobiorca otrzymuje od nas pakiet materiałów reklamowych i gadżety na otwarcie lokalu. My angażujemy hostessy
i lokalne media. Generujemy zamówienia ze strony
www.grubybenek.pl oraz już wkrótce
z aplikacji mobilnej.

Oprócz tego jako sieć prowadzimy działania promocyjne o zasięgu ogólnopolskim, naszymi partnerami są m.in. Microsoft, Kompania Piwowarska, Pepsi Cola General Bottlers,
Kino Świat.