FAQ
Zastanawiasz się, czy możesz dołączyć do grona franczyzobiorców Grubego Benka? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Planujemy rozwój sieci restauracji Gruby Benek w miastach powyżej 10 000 mieszkańców.
Koszt przygotowania i otwarcia zależy od wybranego konceptu. Franczyzobiorca powinien dysponować kwotą min. 150 tys.
Decyzja należy do Franczyzobiorcy – może być to jednoosobowa działalność gospodarcza albo spółka prawa handlowego.
Nie, ponieważ na każdym etapie inwestycji Franczyzobiorca może liczyć na nasze realne wsparcie. Aktywnie uczestniczymy w rekrutacji oraz kompleksowo szkolimy pracowników.
Preferujemy lokale o powierzchni 50-100 m2.
Działka powinna mieć minimum 200 m2. W opcji rozszerzonej z paczkomatem i ładowaniem aut – ok. 600 m2.
Oczywiście, istnieje możliwość prowadzenia kilku lokalu w ramach sieci zarówno w opcji stacjonarnej, jak i modułowej.
Szkolenia są dwuetapowe – pierwszy etap obejmuję Franczyzobiorcę i już jego pracowników. Ten Etap odbywa się we wskazanym lokalu szkoleniowym. Drugie etap szkoleń odbywa się już w lokalu Franczyzobiorcy.
Nie wymagamy od Franczyzobiorców, aby prowadzenie lokalu było ich jedyną formą działalności.
Najlepiej posiadać przynajmniej jedno auto lub skuter. Można również działać w oparciu o dostawców z własnymi środkami transportu lub nawiązać współpracę z firmami zajmującymi się dostawą jedzenia.
Posiadamy ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu lokali. Wspieramy na etapie wyszukania lokalizacji, świadczymy pomoc prawną oraz uczestniczymy w negocjacjach warunków umowy najmu/ dzierżawy. Franczyzobiorca otrzymuje także wsparcie w zakresie:
zaprojektowania i wyposażenia lokalu,
szkoleń dla pracowników,
zorganizowania eventu na otwarcie restauracji,
dostępu do najlepszych surowców,
pomocy przy budowaniu sprzedaży,
dostępu do najlepszych rozwiązań systemowych,
bieżącym działaniu.
Franczyza to nic innego, niż gotowa koncepcja biznesowa oraz powtarzalny i dochodowy model biznesowy, oparty na know-how danej marki. Katalog franczyz zawiera w sobie takie marki, jak McDonald, Alior Bank, czy Żabka. Definicja franczyzy mówi o tym, że firmy umożliwiają partnerom prowadzenie działalności pod swoją marką.