Menu Zamknij

FAQ

Zastanawiasz się, czy możesz dołączyć do grona franczyzobiorców Grubego Benka? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Planujemy rozwój sieci restauracji Gruby Benek w miastach powyżej 10 000 mieszkańców.

Koszt przygotowania i otwarcia zależy od wybranego konceptu. Franczyzobiorca powinien dysponować kwotą min. 150 tys.

Decyzja należy do Franczyzobiorcy – może być to jednoosobowa działalność gospodarcza albo spółka prawa handlowego.

Nie, ponieważ na każdym etapie inwestycji Franczyzobiorca może liczyć na nasze realne wsparcie. Aktywnie uczestniczymy w rekrutacji oraz kompleksowo szkolimy pracowników.

Preferujemy lokale o powierzchni 50-100 m2.

Działka powinna mieć minimum 200 m2. W opcji rozszerzonej z paczkomatem i ładowaniem aut – ok. 600 m2.

Oczywiście, istnieje możliwość prowadzenia kilku lokalu w ramach sieci zarówno w opcji stacjonarnej, jak i modułowej.

Szkolenia są dwuetapowe – pierwszy etap obejmuję Franczyzobiorcę i już jego pracowników. Ten Etap odbywa się we wskazanym lokalu szkoleniowym. Drugie etap szkoleń odbywa się już w lokalu Franczyzobiorcy.

Nie wymagamy od Franczyzobiorców, aby prowadzenie lokalu było ich jedyną formą działalności.

Najlepiej posiadać przynajmniej jedno auto lub skuter. Można również działać w oparciu o dostawców z własnymi środkami transportu lub nawiązać współpracę z firmami zajmującymi się dostawą jedzenia.

Posiadamy ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu lokali. Wspieramy na etapie wyszukania lokalizacji, świadczymy pomoc prawną oraz uczestniczymy w negocjacjach warunków umowy najmu/ dzierżawy. Franczyzobiorca otrzymuje także wsparcie w zakresie:

  • zaprojektowania i wyposażenia lokalu,

  • szkoleń dla pracowników,

  • zorganizowania eventu na otwarcie restauracji,

  • dostępu do najlepszych surowców,

  • pomocy przy budowaniu sprzedaży,

  • dostępu do najlepszych rozwiązań systemowych,

  • bieżącym działaniu.

Franczyza to nic innego, niż gotowa koncepcja biznesowa oraz powtarzalny i dochodowy model biznesowy, oparty na know-how danej marki. Katalog franczyz zawiera w sobie takie marki, jak McDonald, Alior Bank, czy Żabka. Definicja franczyzy mówi o tym, że firmy umożliwiają partnerom prowadzenie działalności pod swoją marką.